Monday, March 22, 2010

S/V småbild




7 comments:

  1. Strålande. Var ska han sova i natt? Husvagnen eller trähuset? Blir det en öl först på stationen? Eller snarare, hur många öl blir det? Wurst på Franks sen? Kanske, om inte pengarna är slut. Vad handlar han på Netto?

    Många frågor. Suggestivt (som någon som gillar att svänga sig med ett sådant ord skulle säga)

    ReplyDelete
  2. Hmm, varför syns inte min första kommentar?

    ReplyDelete
  3. Ettan är en höjdare! Mer socialrealism får man leta efter. En rökis i handen hade varit för mycket för mig.

    ReplyDelete
  4. Hahaha! Ja en rökis hade varit too much.

    Min favorit är tvåan. Den säger något som man inte vill lyssna till.

    ReplyDelete
  5. hoho. när jag ser bilderna nu, tillsammans såhär, och i anslutning till bilderna från gymmet, känner jag att de skulle vara perfekta att illustrera ett fejkat reportage om en ensam individ, gravt misshandlad av samhället och byråkratin. M*rt*n - rättshaveristen samhället svek.

    ReplyDelete
  6. Löpsedlarna skulle först handla om "28-åringen"

    ReplyDelete
  7. Kanske kunde vara en utmaning här på bloggen: att skapa ett fejkat fotoreportage med socialt patos.

    ReplyDelete